Kalbim Seni Seçti dizisine tepkilerde olumlu değil!

Haber Başlığı:
İlgili Haberin Fotoğrafı | Dizivizyon.wordpress.com

Taraf gazetesi Telesiyej köşesinde ATV’nin yeni dizisi Kalbim Seni Seçti için sert bir makale kaleme alındı…

Tatil bitti, yaz ekranları zulmü başladı. Daha bir gece önce Çeşme’nin muhteşem marinasında, Monk by Babylon’da Della Miles’ı dinlemiyor muydum ben? (Yolunuz Çeşme’ye düşerse, mutlaka Marina’yı gezin ve mümkünse Monk by Babylon’a uğrayın derim ben; manzara, müzik, yemekler.. bildiğiniz ‘tatildeyim’ duygusu!)

Monk’tan, Kalbim Seni Seçti dizisine nasıl geçiş yapabilir bir insan evladı? (Böyle dedim ama.. ruhumda bir yanlış anlaşılma endişesi baş gösterdi ânında. Caz’a çok da bayılmam zira, ama Çeşme Monk’ta iseniz, ne olsa dinlenir.. o derece bir hafiflik ve huzur veriyor bu mekan.)

Atv ’nin yeni dizisi Kalbim Seni Seçti, ‘senelik iznimin bir bölümü’ rehavetindeyken yayınlanmaya başladı.

Bu yüzden ilk bölümünü kayıttan izledim.

Tatilin verdiği bir sabır ve tevekkülle.

Devamını okumak için tıklayınız…

Görüşleriniz bizim için önemli! Görüşleriniz, fikirleriniz bizler için önemli! Fikirlerinizi bizlere üye olmadan gönderin.

Görüşleriniz Burada Değerli...

