“En İyi Diziyi Seçiyoruz” Anketi

Başladı!

Dizivizyon.wordpress.com ekibi olarak siz yorumcularımız ve takipçilerimizin sitemizde en iyi diziyi seçmesi için olanak sunuyoruz.

Katılım ve/veya oy kullanma

Sevdiğiniz diziyi aşağıdaki anket listesinden seçip “Vote” tıkladığınızda oyunuz bizlere ulaşır.

Anket sona ermiştir. Katılmanız sonucu değiştirmeyecektir.
İyi Günler./Seyirler.

“Ankette Kurtlar Vadisi adlı dizinin olmamasını sebebi dizinin anketin hazırlandığı sırada yapımcıların kanal ile anlaşmaya gidememesinden dolayı dizi havada kalmış ve yayınlanmamıştır. Dizi her ne kadar net bir anlaşma ile tekrar yayınlanmaya başlasa da ardından başka kanal arayışlarına girmiştir.”

“En İyi Diziyi Seçiyoruz” Anketi” üzerine 9 yorum

  1. Aşk-ı Memnu çok başarılı bir dizi böyle bir dizi görmedim ben çok heyecanlı mükemmel diğer dizilere göre çok farklı kesinlikle en iyi dizi sadece şimdi değil şimdiye kadar yapılan dizilerden bile daha iyi Bihter’le Behlül çok yakışıyor Behlül serseri çapkın biriyken Bihter’in yanında tamamen değişti şair oldu. Aşk-ı Memnu benim kalbimde zaten birinci. Birgün herkes Kıvanç & Beren diyecek.

  2. Elveda Rumeli dizisi Türk tarihinin gelmiş geçmiş en mükemmel dizisi. Diziyi izlerken sanki o atmosferi yaşıyor gibiyim hayatım boyunca doğru düzgün bir dizi izlemedim. Üniversite mezunuyum ders çalışmaktan bu güne kadar yalnızca dört dizi izleyebildim. Ülkemizde ki bu dizi furyasının içinde bu kadar gerçek, bu kadar izlenilebilir ve izlendikçe bu kadar keyif alınabilir bir dizi zannedersem yok. Tarihi bir belgesel niteliğinde Elveda Rumeli oyuncularını senaristini ve yönetmenini ve dizisine sahip çıkan ATV’yi kutluyorum ve herkese tavsiye ediyorum. Tarihi bir ders niteliğindeki bu diziyi bence tüm Türkiye izlemeli!

  3. Aşk-I Memnu gönlümüzdeki gibi burada da birinci.Aşk-I Memnu’nun oyuncu kadrosu ve senaryosu çok güçlü.Önüne ne ASİ ne debaşka bir dizi geçemez.
    ASİ=284 VOTES
    AŞK-I MEMNU = 300 VOTES.

Görüşleriniz Burada Değerli...

