Unutma Beni 259. Bölüm Özeti /SEZON FİNALİ

Başlık 2
“Unutma Beni Dizisi 259. Bölüm Özeti”Unutma Beni 259. Bölüm | Dizivizyon.wordpress.com

Çekimleri Ankara’da Aydınlıklar Sitesi’nde süren Unutma Beni dizisinde sona gelindi. Dizi 259 bölümlük serüvende birinci senesini dolduruyor.. Ve sezon finaline yakışır bir sonla giriyor.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

©Dizivizyon.wordpress.com / Özel Haber

Bölüm 259 / Yeni Bölüm /SEZON FİNALİ
Yayınlanacağı Saat: 15:00
Gösterim: FoxTV
Tarih: 29 Mayıs 2009 / Cuma

Ali ve İlkay nihayet dünya evine girmek üzeredir.
Rauf, Ali-İlkay evliliğini engellemek için Sedat’a kurduğu kumpası hayata geçirir. Düğün sırasında gelen polisler Sedat’ı apar topar karakola almak ister.
Öte yandan Mehtap oğlunun hasretiyle yanıp tutuşmakta, onu yanına almak istemektedir. Düğün sırasında Şerif’in karşısına çıkar.
Tuğçe ve Levent Yavuz’u kıskandırmak için harekete geçer, düğünde samimi haller sergilerler. Yavuz bu duruma dayanamayarak Levent’i kenara çeker.

Unutma Beni Set Fotoğrafı || Dizivizyon
Unutma Beni Set Fotoğrafı || Dizivizyon

Nazlı DNA testinin sonucunu alır. Acaba bebeği Ali’den mi yoksa Selçuk’tan mıdır?
Bütün bunlara rağmen düğün gerçekleşecek midir, yoksa Ali ve İlkay’ın hayatları aldıkları haberlerle zindan mı olacaktır?


Dizinin ileriki bölümlerine yönelik tartışmalar başlatabilirsiniz.
Unutma Beni 259. Bölüm Özeti /SEZON FİNALİ” üzerine 33 yorum

  1. Bence Ali’yle İlkay’ın bir bebekleri olsun. Çok yakışır bence.:) Rauf da Nazan’la evlensin. Emine daha yakışıklı biriyle tanışsın. Çünkü Emine’yle Şerif’i bence birbirlerine yakışmıyorlardı. Selçuk ve Meral diziye geri dönsün.

  2. Bu dizi mükemmel hiç kaçırmadan izliyorum Ali’yle İlkay’ın mutlu bir birlikteleri olsun çocukları olsun Rauf İlkay’ı unutsun hatta yabancı birisi onu öldürsün Nazlı’da başka birisiyle evlenip diziden çıksın bu dizi hiç bitmesin.

  3. Bence Rauf hapisi boylamalı artık, Ali ve İlkay mutlu olsunlar. Bence de Selçuk ve Meral diziye geri dönmeliler
    yeni sezonu sabırsızlıkla bekliyorum.

  4. Her gün izliyorum bu diziyi ama sezon finalinden ne zaman çıkacak bilen var mı? Bir de ben bu dizinin sezon finalini izleyemedim. Kaçırdım of ya bana da arkadaşım söyledi sezon finaline girdi diye bu arada dizideki oyuncuların hepsini çok seviyorum ama Tuğçeyi ve Nazlı’yı bir başka seviyorum.

  5. Bebek kesin Selçuk’tan yeter artık ya İlkay’la Ali evlensin artık Rauf’ta Nazan’la evlensin. Emine’yle Şerif’inde bebekleri olsun artık heyecandan ölüceğim dizide neler olacak diye.

  6. Bu diziyi severek hiç bir bölümünü kaçırmadan izliyorum bebek Ali’den bile olsa sonuçta Nazlı, Selçuk’la bi ilişki yaşadı Ali çocuğuna sahip çıkar ama Nazlı’ya geri dönmez. Bence Ali’den değil zaten Nazlı ilk DNA testine baktığında morali bozuldu. Rauf ayarlamıştır onu..

  7. Bence bebek Ali’den hem Ali, Nazlı’yla yakışıyor İlkay çekilsin üstelik Nazlı Ali’yle olduktan sonra o bebek ortaya çıktı hamile kaldı bence Ali’den üstelik Ali’den olmasaydı Rauf Nazlı’yı öldürecekti hani? Boş boş konuşmayın…

  8. Çok biliyorsunuz sanki aradan Nazlı çekilmeli İlkay’la Ali evlenmeli çoçukta Selçuk’tan herşeyin sorumlusu Rauf diziye nasıl bakıyorsanız anlayamamışsınız neyin ne olduğunu.

  9. Ben İlkay’a gıcık oluyorum.. Ali ve Nazlı evlensin. İlkay defolsun gitsin. Ayrıca Rauf’un kötü yönlerine de bayılıyorum.. Şerif, Emine’yi hiç haketmiyor. Bu dizide adamım Nazlı ve Rauf.

  10. Unutma Beni dizisini nefes almadan izliyorum çok seviyorum çocuk Ali’den değil Selçuk’un onu Rauf ayarlamıştır. Nazlı ve Rauf’u sevmiyorum İlkay ve Ali’ye mutluluklar dilerim.

  11. Bence bebek Ali’den hem böyle olursa dizi daha da heyecanlı olur… Üstelik İlkay’la Ali yakışmıyor bence Ali ve Nazlı birlikte olmalı sonunda.

  12. Sezon finali çok güzel gerçekten 24 Ağustos’ta başlıyor bebek Ali’den bakalım ne olacak İlkay ne diyecek çok merak ediyorum Pazartesi’ni iple çekiyorum.

  13. Değerli okurumuz yorumunuz onaylanmamıştır. Lütfen yorumlarınızda küfür, hakaret, aşağılayıcı bir ifade, kanıtlanmamış bir iddiaya yer vermeyiniz. Unutmayınız ki bu uygulamamız adli soruşturmalar karşısında sizi de korumayı amaçlamaktadır. İlginiz için teşekkürler….

    | Dizivizyon.wordpress.com | Diziler için Televizyondaki Gözünüz!. |

  14. Bence de bebek Selçuk’tan çünkü DNA testi yaptırırken değiştirdiler filmi izlemiyorsunuz galiba hemde İlkay bence Ali’yi daha çok seviyor Nazlı Ali’yi sevseydi Selçuk’la birlikte olmazdı.

  15. Diziyi izlemiyorsunuz anlaşılan İlkay’la Ali deli gibi aşık birbirine başından beri izliorum ve çok yakışıyorlar bence İlkay çok iyi biri ama Nazlı çok kötü Selçuk’un eşini öldürmeye bile kalktı öyle biri nasıl olurda Ali’nin eşi olur ayrıca Ali, Nazlı’yı asla sevmez.

  16. Rauf’dan nefret ediyorum herkesi o yönetiyor. Zavallı İlkay’a çektirmediği kalmadı hele Mehtap ve o Şerif olacak insanlara ne demeli?

  17. Ben bu diziye bayılıyorum bence Ali ile İlkay ayrılsınlar hem Nazlı daha güzel ondan ben bu diziden iki kişiyi çok seviyorum ve beğeniyorum onlarda Tuğçe ve Nazlı

Görüşleriniz Burada Değerli...

