Doktorlar 87. Bölüm Özeti / Final

Başlık 2
“Doktorlar Dizisi 87. Bölüm Özeti”Doktorlar 87. Bölüm | Dizivizyon.wordpress.com

Hastane yapılan dizi olarak tarihe geçen Türk dizisinin artık sonu geldi.. Doktorlar final yapacak..

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

©Dizivizyon.wordpress.com / Özel Haber

Bölüm 87 / Yeni Bölüm
Yayınlanacağı Saat: 22:15
Gösterim: Show TV
Tarih: 30 Mart 2009 / Pazartesi

Levent’in kaza sonrası tek düşündüğü diğer kazazedenin durumudur. Kazazedenin ameliyata girmesi gerekince görev yine Levent’e düşer. Ancak ameliyatta onu bir süpriz beklemektedir. Zenan’ın nöbette olduğu gece Suat, Aslı’nın geçmişine dair ayrıntıları öğrenir. Bu arada Aslı’nın annelik duyguları iyiden iyiye uyanır.

Fikret’in boşanma davasının vakti gelmiştir. Kocası onunla son bir kez görüşmek ister. Jülide ve Güney’in uygunsuz şekilde yakalanmaları, Haldun’dan azar işitmelerine yol açar. Haldun’un istediği makale, asistanlar arasında bir rekabet doğmasına neden olur. Duygu makale için Arslan’dan yardım ister. Arslan yardım teklifini akşam yemeği karşılığında kabul eder.

Duygu buluşmaya giderken Ahmet’le birlikte asansörde sıkışıp kalır. Duygu’nun gerilen sinirlerini toparlamak Ahmet’e düşer. Zenan Haldun’un gireceği ameliyata katılarak diğer asistanlara hala yarışta olduğunu göstermek istemektedir. Ama ameliyatın geç saatlere kadar uzaması, Suat’la arasında problem yaratacaktır.

Levent, Eylül’le evliliği hakkındaki gerçekleri Ela’ya açıklamak istemektedir. Ancak Levent ve Eylül’ün evliliğini kontrol için gelen memurlar buna engel olur. Levent artık Ela ve Eylül arasında bir karar vermek zorundadır. Doktorlar, akıllardan silinmeyecek sürpriz bir sonla sevenlerine veda ediyor.


Dizinin ileriki bölümlerine yönelik tartışmalar başlatabilirsiniz.
Doktorlar 87. Bölüm Özeti / Final” üzerine 35 yorum

  1. Merhaba ben Buse bu diziyi çok seviyorum ben büyüyünce Beyin Cerrahı olacağım hep sınıf birincisi oluyorum nasıl cerrah olurum? MSN’e atarmısınız?

  2. Levent’in hayat da hayat ha :)
    1. Ela
    2. Eylül
    3. Duygu (Dizi başlarında)

    Üçü de aşık oldu ya.. :(
    Bitmesi yine de kötü oldu.

  3. Değerli okurumuz yorumunuz onaylanmamıştır. Bunun birden fazla nedeni olabilir. Lütfen yorumlarınızda küfür, hakaret, aşağılayıcı bir ifade, kanıtlanmamış bir iddiaya yer vermeyiniz. Unutmayınız ki bu uygulamamız adli soruşturmalar karşısında sizi de korumayı amaçlamaktadır. İlginiz için teşekkürler….

  4. Biz Doktorlar dizisi hayranıyız lütfen dizi bitmesin ya ama dizi oynarken final yazmıyordu. Doktorlar bitmesin en güzel dizi of lütfen ya lütfen oynasın.

  5. Nasıl biter ya? Diğer diziler ve programlar için bütçeleri varda “Doktorlar” için mi kalmamış.. Dizimizi geri istiyoruz!

  6. Allah sizi kahretmesin be. Bu nasıl bir finaldi. Çok saçma bitti. Her şey yarıda kaldı. Şimdi aklımda çokça soru işaretleri var. Şimdi Ela ile Levent evlenecek mi? Evleneceklerse nasıl evlenecekler? Bakıcı ne olacak? Fiko ile Ali ne olacak? Aslan ile Duygu ne olacak? Eylül’e ne olacak? Jülide ile Güney ne olacak? Şimdi bu sorularım yanıtsız mı kalacak?

  7. Ya lütfen devam etsin ya bitirmeyin şaka yaptık falan deyin. 1 Nisan’dı falan deyin, bir süpriz yapın ne olur sanki ya!

  8. Şu an çok ama çok ağlıyorum gerçekten yazıklar olsun Doktorlar’ı çok ama çok seviyorum ne olur dizi geri dönsün lütfen yemin ederim her gece ağlıyorum lütfen verin şu diziyi artık sanki Doktorlarsız nefes alabiliyorum ama içimdeki his bir gün Doktorlar’ı verecek diyor (Yasemin Ergene hayranı | Eda)

  9. Ya nasıl biter bence bitmemeliydi, böyle bir şey olmaz ya bir daha bir diziye bağlanmayacağım. Hep böyle oluyor bende dizimi geri istiyorum yeterin artık yahuu of.

  10. Arkadaşlar duyduğuma göre ekonomik krizden bizim sevdiğimiz dizi olan Doktorlar da nasibini aldı. Aslında beni de üzdü bitişi ama galiba devam edecek Show TV ile anlaşma sağlanamamış. Görüşmeler yine yapılıyor ama Show TV yanında bir de Kanal D ile anlaşmalar yapılıyor. (Kaynak: Wikipedia.org)

  11. Ya uf niye bitti bence bitmedi çünkü final de yazmıyordu kafamda bir sürü soru var? Bence yani inşallah bitmez. Yoksa ben biterim bu dizi bitmesin ne olur…

  12. Ya naptınız ya resmen yıkıldım Doktorlar bitti biteli TV izlemiyorum inanırmısınız? Ya :( Of neden böyle oldu Kutsi her yerde seneyede sürecek diyordu niye böyle yaptınız ya?

  13. Doktorlar dizisi hem oyuncuları bakımından hemde konu bakımından bir numaralı bir diziydi. Kaldırılması iyi olmadı. Dizi sayesinde bir çok şey öğreniyorduk. Ne olur tekrar yayınlansın.. Kutsi, Yasemin siz çok seviyorum.

  14. Doktorlar’ın ilk bölümden yayınlarmısınız lütfen.

    Dizivizyon Notu:

    Sayın Okur,
    İstediğiniz kısa bir zaman diliminde forum sitemizde yayınlanacaktır.

    Saygılarımızla,
    VizyonMedya İnternet Yayın Grubu.

  15. Ela ve Levent evlenip mutlu olmaları lazım sonunda Eylül’e ne olduğunu Revan’ın bakıcısına ne olduğuna göstermesi lazımdı. Bu konuda çok yanlış yaptılar.

  16. Bence de çok güzel bir diziydi keşke bitmeseydi. Ama ben bu dizyi başından beri izlemiyorum Zenan, Suat ve bebek bakıcıları arasında ne oldu nasıl öğrenebilirim?

  17. En güzel dizilerden birisiydi “Çocuklar Duymasın”‘dan sonra keşke bitmeseydi ama son zamanlarda biraz saçmalandı. Maalesef.

  18. Ya arkadaşlar üzülmeyin bende, her gece deli gibi yeni bölümler başlayana kadar ağlıyodum bakın işte geri döndü! Sizin gibi bende Doktorlar Ela Levent hayranıyım hatta benim ki hayranlığı da geçti ben tamamen aşığım hele de Ela’ya Levent’e sırıksıklam neyse aramıza döndü ya biz ona bakalım ha bu arada yorumlarınızı çok beğendim bence bu yorumları dikkate alarak geri başlatırlarbize kıyamadılar. Seni seviyorum “KUTSİ!”

  19. Doktorlar dizisi bitmemeliydi.O kadar saçma bir diziler programlar dururken Doktorlar dizisinin bitmesi çok üzücü. Bence bitmemeliydi. Eminim ki tüm izleyiciler Doktorlar dizisinin bitmesine çok üzülmüştür. Tabi içlerinde bende varım. Yazık…

Görüşleriniz Burada Değerli...

